Fără respectarea L52 prin punerea în dezbatere a acestui document de politică publică, ADR ne sucește mințile cu un text încâlcit la nivel de structură și de frază. Anesteziat fiind m-au izbit două probleme semnificative:
👉este subliniată în mod repetat necesitatea unui registru al serviciilor publice. Nu ni se explică de ce acesta nu există atât timp cât ADR îl are ca sarcină prin Art.5 b) 1. al HG89/2020. Dacă tot este o analiză a barierelor ar fi fost necesar să-și analizeze în primul rând eșecurile proprii.
👉cu privire la proiectul eGOV, care a mapat procedurile administrative pentru evenimentele de viață ce sunt în curs de digitalizare, aflăm cu surprindere că livrabilele acestuia, aprobate de un consiliu inter-ministerial și acceptate de la furnizor, trebuie re-validate (pag.58 paragraf.1). Această afirmație este iresponsabilă, pune sub semnul întrebării atât cele peste 2 milioane euro plătite consultantului cât și proiectele de digitalizare în curs.
Pe scurt, o tânguire superficială, axată pe efecte și nu pe cauze. Pentru cineva care a răspuns, sub diverse forme, de ultimii 7 ani de digitalizare acest csf, ncsf este impardonabil. Se impune o auto-critică sănătoasă, dragi tovarăși !
text comunicat: https://www.adr.gov.ro/autoritatea-pentru-digitalizarea-romaniei-a-finalizat-analiza-barierele-digitalizarii-mediului-public-si-privat-din-romania
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu