vineri, 25 februarie 2011

Pretul riscului si baietii destepti

Anul acesta o sa fie dureros pentru companiile de publicitate outdoor. D-na Udrea la nivelul tarii si noul regulament PDL in Bucuresti vor injumatatii, in cel mai bun caz, retelele.

Exista companii, mari, care sunt de mult timp de vanzare. Daca una dintre ele se va vinde in prima jumatate a anului unui cumparator din domeniu atunci acesta va fi un bun suspect in enigma jocurilor din Bucuresti.

Argumentul este legat de pretul riscului. A cumpara acum implica un risc, legat de ce va ramane si cum va arata piata in viitor. Acest risc va diminua pretul tranzactiei dar mai are un aspect: in general cel ce are cash are mai multe variante si agreeaza mai putin riscul comparat cu cel care are un bun de vanzare. As spune ca numai un cumparator foarte bine informat si increzator in capacitatea sa de a controla viitorul va semna. Acesta va fi deci in cercul PDL si poate, de ce nu, la originea acestei agitatii care ii asigura un pret mai accesibil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu