In August 1997 cand am plecat de la Europlakat la Dockview in locul meu a venit Cristina Pavlovici de la o alta firma din grup, AmTel. Nu am inceput sa o cunosc decat treptat prin contactele sporadice cu prietenii de la fostul loc de munca. La intoarcerea mea in Euromedia am regasit-o ca pilon al departamentului de vanzarii unde , in calitate de analist si de foarte bun cunoscator de Excel, rezolva cu brio necesitatile informationale ale acestuia. In mod firesc am colaborat strans in implementarea ANSE, Cristina ajungand ,dincolo de stadiul de expert, chiar un fan al aplicatiei ...
Cu 3 ani in urma cred, consilul de administratie al Euromedia a hotarat sa ia taurul de coarne in privinta aspectelor financiare ale investitiilor in afisaje si a numit-o la conducerea Euromedia Services, compania din grup dedicata acestor activitati. Astfel a intrat in ceeace azi deja putem numii "vechea garda" a conducerii executive.
Dupa cum am mai spus, in 2009, pe fondul crizei, actionariatul austriac a considerat nesatisfacator raspunsul companiei in privinta reducerii de costuri si s-a despartit de Directorul General. In realitate, in opinia mea, principala problema a fost lipsa din companie a unui director de media timp de aproape un an care a blocat restructurarea retelei precum si o anumita inertie si indecizie a departamentului de vanzari in a reactiona la schimbarile de pe piata. Azi in Euromedia se incearca recuperarea timpului pierdut intr-un mod intempestiv si orientat spre beneficiul imediat.
In acest context Cristina a fost inclusa in procesul de restructurare activitatea ei fiind alocata suplimentar altei persoane. Inteleg ca i-a fost reprosata informal continuarea programului de investitii inceput odata cu angajamentul firmei fata de PMB de a schimba toate statiile din Bucuresti inloc de a anula comenzile si contractul odata cu scaderea vanzarilor. Personal, desi inteleg problema de business, nu inteleg cum un director ar putea opri implementarea unui buget si a unei hotarari a consiliului de administratie de la sine putere...
Oricum, chiar daca abilitatile ei de director sunt puse la indoiala, nu cred ca cineva ii poate contesta uriasa experienta acumulata in mersul Euromedia precum si exactitatea sa in "lucrul cu cifrele". Din multe motive aceasta ar fi fost un asset deosebit de necesar companiei in continuare in conditiile actuale. Faptul ca nu s-a dorit continuarea colaborarii intr-o alta forma nu ma poate duce logic decat la alte 2 cuvinte: ori reprosurile sunt mai substantiale si prin trecerea lor sub tacere avem de-a face cu o musamalizare ori pur si simplu este o epurare.
Timpul va decide dar aprecierea mea pentru ea ramane aceeasi !
Timpul a decis !
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu