Dupa cum am spus in postul anterior Dl Adrian Draghici care este unul din fondatorii lantului de companii prin care s-a ajuns la Euromedia - EPA de astazi ne-a oferit o prezentare a acestor inceputuri. Multumita lui Ingrid iat-o !
Pe parcursul speech-ului mi-am amintit de o clipa a anului 1996. Compania (Europlakat) avea o retea de 300 de panouri iar celor 4 vanzatori le-a fixat target sa aduca in doua saptamani vanzari de 5000 $ fiecare .... altfel, out! Atunci a intrat Reynolds real pe OOH fiecare vanzator salvandu-si in final pielea. Azi povestea este ridicola dar asa era anul respectiv. Nu pot sa nu ma gandesc ca in conditiile anului 92 sa infiintezi o gramada de firme cu scopul de a aduce marile multinationale este o dovada de mare misiune viziune ! Poate ca astazi industria este sub managementul romanilor (expatii fiind mult mai putini comparativ cu alte prezente multinationale) si datorita acestor inceputuri.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu