Pentru ca in ultimul an a fost un val de primarii puse pe restructurat publicitatea stradala merita abordat un punct sensibil: relatia temporala intre demontarea vechilor afisaje si licitarea spatiilor pentru cele noi.
In Oradea azi le demonteaza si se angajeaza ca in maxim 1 an sa se refaca retelele. Aceasta in contextul in care nu s-a fixat un aspect important al viitorului outdoor - cel financiar! Mai trebuie spus ca se demonteaza multe afisaje dar nu tot ...
La discutiile pe aceasta tema priviind Bucurestiul opinia comunitatii outdoor a fost sa nu existe nici o zi in care in localitate sa existe doar un numar redus de panouri considerandu-se ca proprietarii acestora primesc cadou un monopol nemeritat.
Se pare ca actuala administratie oradeana este atat de pornita contra leaderului local - Communications Media - incat considera ca este justa si morala aceasta abordare. Intrebarea este daca doresc lovirea Communications ca fiind din tabara politica adversa sau cresterea propriului favorit? Poate amandoua, dar ma intreb cum de nu au aflat ca reteaua Communications desi condusa in continuare de Diana nu mai este in proprietatea acesteaia?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu