duminică, 5 iunie 2011

Simona Hategan paraseste Euromedia


In curand Simona isi schimba job-ul ! De la New Business  - Euromedia spre Sales Director – Inga Media. In Euromedia a intrat in 2009 in cadrul departamantului media ca manager dezvoltare. La momentul respectiv eu ma asteptam sa fie trimisa sa le spuna proprietarilor de media ca a venit criza si trebuie sa reduca chiriile. Cum pe Simona este foarte greu sa te superi ar fi executat perfect acest task. Fara a avea o explicatie in interesele Euromedia dar poate cu o explicatie in cele ale actionarilor doritori de exit si nedispusi sa-si reduca reteaua / pretul acest task nu a fost declansat astfel incat pe parcursul anului 2009 Simona a batut tara vizionand toate afisajele si legand o excelenta relatie cu reprezentantii locali.

In 2010 a fost abordata de Tiberiu Roman si convinsa sa se mute in departamentul vanzari. Desi Simona are multi ani de experienta in vanzari initial ca vanzator si ulterior ca manager iar viitorul zugravit de Tibi era atragator si potrivit ca o manusa calitatilor ei eu i-am dat , ca sa zic asa, aviz negativ … A facut cum a vrut, a fost bine, dar si eu am avut dreptate …

A devenit o rotita in mecanismul Euromedia, un lucrator la banda. Talentul si munca depusa i-au adus meritul de a fi pe locul I cu cea mai mare depasire de plan – 124% - in trimestrul I 2011 din companie, contractele semnate astazi reprezinta 100% din BP pe trimestrul II. A fost recompensata financiar, nu la nivelul vremurilor bune dar ok pentru cele actuale.

Insa Euromedia este o firma uriasa, orientata spre marile campanii publicitare. Procedurile si cutumele le dau prioritate ori activitatea Simonei se materializa in zeci de contracte si de 2-3 afisaje la un target de peste 500.000 euro anual. Aparea astfel inevitabil o stare discriminatorie compensabila numai printr-o supralicitare a efortului depus si fara perspective reale de schimbare substantiala.

Inga Media este o companie mica infiintata in 2004 de catre 2 fosti angajati Euromedia: Mihai Roman si Boris Popa. Vinde locatii premium de mesh si are o retea de tv screen-uri. Pentru Simona riscul profesional al acestui pas este mare dar viitorul succes va aduce garantat si o recompensa pe masura. Compania este dispusa sa se reinventeze cu ocazia venirii Simonei si in mod sigur va primi tot sprijinul necesar.

Eu inca imi amintesc de perioada cand OOH-ul era new media si de problemele de perceptie de atunci. Parerea mea este ca ooh-ul pe ecrane outdoor si indoor a trecut mult prea repede de aceasta etapa ajungand astazi sa se astepte iluzoriu sa traiasca din bugetele marilor agentii. Daca Monopoly este mult prea mare ca parerea mea sa conteze, acum, cu Simona si Inga sunt solidar si incantat de aceasta oportunitate. In viata, inafara banilor, este important si sa ramai in amintirea oamenilor prin realizari deosebite si cred ca Simona va realiza si acum aceasta diferenta.

2 comentarii:

  1. Si eu spun ca este o miscare desteapta, atat pentru Simona cat si pentru INGA. Succes, Simona!

    RăspundețiȘtergere
  2. Inga Media a ales un om exceptional, care a aratat deja ca se pot face vanzari adevarate in outdoor, in Romania, chiar in conditii dezavantajoase. Vom vedea ce vanzari poate sa faca de pe pozitia in care poate decide strategia de vanzari a companiei pe care o reprezinta. Veniturile acestei firme mici vor creste considerabil si cred ca o vom vedea curand dezvoltandu-si reteaua.. Cu angajarea Simonei cei doi asociati au luat deja o decizie inteleapta, ramane ca de acum sa aiba deschiderea sa ii accepte propunerile, sa se bazeze pe deciziile ei mai mult decat pe experientele lor in piata (romaneasca) de outdoor. Tie, Simona, iti urez sa fii apreciata pe masura rezultatelor pe care le vei avea!

    RăspundețiȘtergere