sâmbătă, 2 octombrie 2010

Sentosa

In Singapore ca turist nu ai prea multe de facut… In mare poti merge la Gradina Zoologica atat ziua cat si varianta safari de noapte, poti merge pe Sentosa si evident casti gura la zgarie-norii din Marina Bay. Las la o parte shopingul caci este alta poveste.

Pentru ca de zoologica m-am atins anterior acest post este dedicat insulei Sentosa, cum ar venii zona de distractie sportiva a statului. Accesul este interesant, la dus am fost cu telecondola tip Mamaia iar la intoarcere am folosit trenul pe levitatie magnetica.

Dsitractiile oferite sunt remarcabile si foarte scumpe. Am incercat o tiroliana din varful insulei pana peste plaja.

Mai jos este filmul actiunii, datorita vantului eu cu Simona am luat avant si ne vedem ca niste mici puncte mai in fata …

O alta modalitate de a cobori muntele / dealul este cu ajutorul unor karturi / sanii pe roti. Au un fel de ghidon ce comanda si frana si prind ceva viteza daca nu te opui. Pacat ca localnicii le conduc in acelasi stil in care conduc si autoturismele …

P9240098 P9240105

Spre deosebire de caraibieni de unde cred ca a venit acesta moda noi nu a trebuit sa urcam dealul cu kartul in spate …

Altfel mai exista un spectacol de seara de apa si lumini, bungee-jumping, plaje cu o apa cam dubioasa si un parc de distractii Universal care avea din pacate rollercoaster-ul inchis. La plecare am dat din intamplare peste un foarte interesant magazin National Geographic in care ne-am adus aminte de casa ( ei ziceau ca –15 C inseamna conditii arctice :).