vineri, 10 aprilie 2009

Clear Channel Romania si anul 2008

Dupa cum am aratat in acest post Clear Channel Romania (fosta Klass) a inceput anul cu o mica sperietura ... Zilele astea s-au mai linistit si au iesit in presa cu urmatorul text:


Compania de publicitate outdoor Clear Channel Romania, parte a grupului american de advertising Clear Channel Outdoor, a inregistrat in 2008 o cifra de afaceri de 9,2 mil. euro, cu 50% mai mult fata de anul precendent, Romania fiind una dintre cele mai dinamice piete pentru companie, alaturi de China si Turcia. „Piata locala de publicitate stradala are un potential de crestere semnificativ . Cu toate acestea este greu sa facem o estimare pentru acest an a businessului", a declarat Mihai Mihai, CEO al Clear Channel Romania.


Ma bucur pentru ei din doua motive. Unul ar fi ca, cu ani in urma, a fi cumparata compania la care lucrai de Clear Channel era un Holy Grail si am ramas cu o oarecare simpatie pentru acest brand iar al doilea este Klass, o companie ce nu a fost implicata pana acum in nici un scandal major. Dar mai este timp, sperietura a fost scoasa de pe ordinea de zi fara tam-tam, poate o sa aflam intr-o zi de ce si care a fost povestea adevarata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu